Preloader

Cargando...

Administratiu/iva de Compres

  • Profesionales y Técnicos
  • Full time
  • 4 días -
  • Barcelona

Información del trabajo

  • icon
    Remuneración EUR 0-5000 / Mes

Descripción del trabajo

Empresa de comerç de serveis i productes tecnològics busca Administratiu/iva de Compres per les seves oficines cituades a Barcelona (zona Gran Via Sud). Es requereix un nivell alt d’anglès, SAP i Excel. Jornada complerta i contractació estable. Salari orientatiu mensual: 1500€ bruts en 14 pagues. Les funcions a realitzar són: – Ubicar les ordres de compra dels venedors Globals dintre dels acords de distribució creats per la figura del/la Planner i dintre dels períodes de temps acordats. – Donar suport a les oficines comercials dels països europeus i als/les Planners dintre de l’organització de distribució i suministres en relació amb consultes específiques rebudes per part dels stakeholders a nivell intern i extern. – Assignar les ordres de compra per donar resposta a les demandes no planificades, perque siguin executades dintre dels nivells de servei (SLA) definits amb l’organització de distribució i suministres, utilitzant l’ERP intern i les interfícies externes de e-procurement. – Donar resposta a les consultes del magatzem contactant amb els centres de mercaderies i transports, magatzems i funcions logístiques a tota Europa. – Manteniment i gestió de les dades del sistema ERP (acceptació de comandes, ordres endarrerides, notificacions d’enviaments). Assegurar les dates d’entrega als venedors i l’actualització diària dels terminis d’arribada, així com mantenir informades les oficines comercials amb la major precisió possible. – Gestionar i mantenir la relació positiva amb tots els stakeholder en tots el països europeus rellevants. – Donar suport a l’equip de Compres en l’execució i finalització d’altres projectes o tasques definides pel negoci.
Categoria

Administració d’empreses
Subcategoria

Administració
Experiència(mesos)

12
Nombre de llocs ofertats

1
Ofertes per a persones amb discapacitats
Detall de les funcions del treball

– Ubicar les ordres de compra dels venedors Globals dintre dels acords de distribució creats per la figura del/la Planner i dintre dels períodes de temps acordats. – Donar suport a les oficines comercials dels països europeus i als/les Planners dintre de l’organització de distribució i suministres en relació amb consultes específiques rebudes per part dels stakeholders a nivell intern i extern. – Assignar les ordres de compra per donar resposta a les demandes no planificades, perque siguin executades dintre dels nivells de servei (SLA) definits amb l’organització de distribució i suministres, utilitzant l’ERP intern i les interfícies externes de e-procurement. – Donar resposta a les consultes del magatzem contactant amb els centres de mercaderies i transports, magatzems i funcions logístiques a tota Europa. – Manteniment i gestió de les dades del sistema ERP (acceptació de comandes, ordres endarrerides, notificacions d’enviaments). Assegurar les dates d’entrega als venedors i l’actualització diària dels terminis d’arribada, així com mantenir informades les oficines comercials amb la major precisió possible. – Gestionar i mantenir la relació positiva amb tots els stakeholder en tots el països europeus rellevants. – Donar suport a l’equip de Compres en l’execució i finalització d’altres projectes o tasques definides pel negoci.
Ubicació
Província

BARCELONA
Municipi

BARCELONA
Codi Postal

08038
Requisits
Nivell Formatiu

TÍTOL FP DE GRAU MIG
Nivell del títol Tema del títol Nom del títol

TÍTOL DE GRAU ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D’EMPRESES; CIÈNCIES EMPRESARIALS

TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR ADMINISTRACIÓ

LLICENCIATURA O ENGINYERIA ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D’EMPRESES; CIÈNCIES EMPRESARIALS

TÍTOL FP DE GRAU MIG COMERÇ I MÀRQUETING

TÍTOL FP DE GRAU MIG ADMINISTRACIÓ

TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR COMERÇ I MÀRQUETING

Competències Nivell

Comunicació ALT

Orientació a Resultats ALT

Adaptabilitat i Flexibilitat ALT

Treball en equip ALT

Idiomes Parlat Escrit

ANGLÈS SUPERIOR SUPERIOR

ESPANYOL SUPERIOR SUPERIOR

Permisos de Conduir

No s’han trobat resultats

Tipus de vehicle Disponibilitat de vehicle Disponibilitat per a Viatjar
Detall de l’experiència requerida

Mínim un any realitzant tasques administratives en departaments de compres, facturació o comercials, en contacte habitual amb proveïdors i treballant amb volum alts de referències i productes. Es valora que l’experiència sigui en entorn multinacional.
Contracte
Oferta Express
Relació Laboral

LABORAL INDEFINIT
Durada del contracte(mesos)

0
Jornada

COMPLETA
Període

JORNADA DIARIA
Nombre Hores

40
Salari des de

1500
Salari fins a

1500
Detall d’altres beneficis

Alerta JOB

¿Deseas recibir emails de trabajo?

Don`t copy text!