Botiga d’articles de joieria, situada a Girona, necessita incorporar Community Manager amb el següent perfil:
Coneixement de Xarxes Socials: Instagram, Facebook, Pinterest, TikTok, LinkedIn…
Coneixement de Mailchimp: programació dels newsletters
Capacitat per elaborar informes i analitzar les dades de les xarxes socials que gestioni
Molt valorable formació en disseny gràfic
Dots comercials (per a respondre els clients que ens escriuen des de les xarxes i per establir relacions des de les xarxes)
Nivell excel·lent de comunicació i escriptura (per redactar bé i sense faltes els missatges als clients, els posts del blog i tots els textos de la xarxa)
Habilitats informàtiques per donar suport al departament de mk digital i de la web: introduir productes nous, corregir les traduccions, canviar els banners de la web,…etc.
Es valoraran altres habilitats adequades per a la creació de continguts digitals.
Competències importants: persona metòdica, responsable, analítica, ordenada, proactiva i resolutiva.
S’ofereix:
Feina estable, amb contracte inicial de 3 mesos i posterior valoració de la continuïtat.
Jornada de dilluns a divendres, i disponibilitat per atendre les xarxes durant el cap de setmana.
Inicialment, jornada parcial dins la franja: 9.30h/13.30h
Posteriorment, jornada completa dins la franja: 9.00h/14.00h i 15.30h/18.30h
Sou brut anual jornada completa: 18.000
Requisits:
Titulació: Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, …
Imprescindible nivell excel·lent de català, tant de redacció com d’ortografia. Valorable anglès.
Valorable experiència en tasques similars.
¿Deseas recibir emails de trabajo?